ORIËNTATIEFASE
(hoe
maak ik de ll-en betrokken / nieuwsgierig?)
(hoe
blik ik terug op dat wat eerder is geleerd?)
(hoe
geef ik overzicht over het verloop en het doel van de les?)
(verwachtingen
en organisatie bespreken / opdracht of taak uitleggen)
Ik
laat muziek horen, wat met de zee te maken heeft en waar veel emotie in
getoond kan worden.
De
ll-en luisteren naar deze muziek en tonen de emotie. We kijken of iedereen
hetzelfde heeft en bespreken dit.
Hier
kunnen de ll-en hun input uit halen, wat betreft welke vorm van verdriet ze
willen gaan verbeelden.
Ik
leg de ll-en uit wat we gaan doen: we gaan een zeemeermin kleien waaraan je
kunt zien dat zij verdrietig is. Ik zeg niet hoe jullie dat moeten doen. Je
kunt zelf je inspiratie halen uit dat wat we net hebben gedaan op de
muziek. Ik loop rond door de klas voor eventuele tips/vragen
|
Geen opmerkingen:
Een reactie posten